Senin, 19 Mei 2014

Lambang Dajjal Betebaran di Video Klip Terbaru Katy Perry


By on 15.28

 
Katy Perry dalam salah satu adegan video klipnya, Dark Horse. 

Video klip terbary Katy Perry berjudul 'Dark Horse' menggemparkan jagat maya. Pasalnya, selain menampilkan banyak simbol-simbol satanic, di video klip yang berduet dengan Juicy J itu, Katy membakar lafaz Allah.

Sebanyak 15 ribu orang telah menandatangani petisi disitus Change.org dalam larangan peredaran videoklip yang dianggap merendahkan umat Islam di dunia.

Video itu penuh pesan tersembunyi. Tidak lagi diselipkan, bahkan Katy seolah ingin memamerkan lambang-lambang yang biasa dipakai perkumpulan Freemason dan Illuminati yang ingin membangun New World Order. Video klip berlatar belakang Mesir kuno itu, Katy juga menampilkan banyak simbol satanic, seperti simbol Mata Ra, piramida terpenggal, ular, patung Firaun, hingga kepala banteng. Namun, simbol mata Dewa Ra yang paling kentara dalam video klip berkonsep 'Katy Patra' itu.

Simbol Mata Dewa Ra bertebaran mulai dari baju yang dipakai Katy, hiasan mata, hingga lukisan di rambut Katy memuat simbul mata satu.
Mata Ra yang dikenal pula sebagai mata Horus adalah simbol Mesir kuno yang menggambarkan mata manusia dan alis, bersama dengan tanda pipi elang. Simbol yang mewakili dewa Horus ini juga memiliki tetesan air mata yang terdapat di bawah mata.

Mata Ra juga dikenal sebagai wedjat, udjat, dll. Menurut mitologi Mesir, mata kanan dewa elang Horus mewakili dewa matahari Ra dan mata sebelah kiri mewakili bulan dan dewa sihir yang disebut Tehuti atau Thoth.

Menurut legenda, Horus, anak Osiris dan Isis, kehilangan mata kirinya saat bertarung dengan saudara ayahnya yang jahat, Seth. Horus bertarung dengan Seth untuk membalas kematian ayahnya. Horus akhirnya memenangkan pertarungan.

Dewa sihir yang disebut Thoth kemudian memulihkan mata Horus yang telah dicabik-cabik Seth. Menurut mitos, Horus menggunakan mata ini sebagai sarana kelahiran kembali ayahnya. Sejak itu, mata Ra atau mata Horus digunakan sebagai simbol penyembuhan, kebangkitan, keselamatan, kesehatan, dan perlindungan.

Mata Ra juga digunakan sebagai jimat pemakaman yang dimaksudkan untuk melindungi orang mati saat berada di akhirat.


Sumber REPUBLIKA.CO.ID

Jika kalian penasaran toton video klipnya.


About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

1 komentar:

  1. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang yang ingin menyertai Illuminati yang hebat mengetahui bagaimana ahli Illuminati yang hebat telah menolong saya. Namanya Lord Morgan. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. Dibuang setelah kira-kira 5 tahun enam bulan. Setelah dikhianati oleh begitu banyak anggota Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lantai. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya menjumpai jawatan Anggota Illuminati Besar, Lord Morgan, dan mengatakan bahawa jika anda menjadi anggota Illuminati Besar, anda boleh menjadi terkenal, kaya, dan berjaya dalam hidup. Segera saya menghubungi dan saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang digunakan untuk memulakan saya dan saya mula memasuki dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas memulakan, semua ahli baru akan diberi wang tunai berjumlah $ 1,000,000. Dengan pertolongan Lord Morgan. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati penuh. Sekiranya anda pernah gagal dengan penipu sebelum ini atau mencari seseorang untuk menolong anda bergabung, nasihat saya adalah agar anda mencuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan dalam kehidupan anda di masa hadapan. Hubungi dia melalui e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +1 (202) 443-3754.

    BalasHapus